Ohjeita

Yritämme olla selkeitä, mutta joskus oma nokkeluutemme sokaisee meidät.

Nettikauppamme ei suoranaisesti ole nettikauppa, vaan lähempänä tarjouspyyntöjärjestelmää; ja koska eroja on riittävästi päätimme kirjoittaa hieman järjestelmästämme.

Logiikka on kuitenkin suoraan nettikaupasta:

  • Valitse haluamasi tuotteet
  • Siirrä toivottu määrä ostoskoriin
  • Täytä lomakkeeseen omat tietosi
  • Saat vahvistuksen sähköpostiisi
  • Olemme sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse ja varmistamme tuotteiden olevan oikeat. Tämän jälkeen teemme lopullisen tilauksen.

Ensimmäiseksi on todettava, ettei “kaupasta” voi ostaa mitään, vaikka kävisit koko prosessin läpi. Tuotteemme ovat pitkälle erikoistuneet tiettyjen työtehtävien ja niiden tarpeita tukeviksi. Olemme parhaamme yrittäneet saada tuotteiden nimet ja kuvaukset vastaamaan tuotteen käyttötarkoitusta, kuitenkin sisäistäen, ettei ne ole riittävän laajat. Juurikin tuotteiden erikoistumisesta ja moninaisuudesta johtuen, haluamme ennen lopullista tilausta varmistaa tuotteen ja materiaalin sopivuuden tarkoitukseen.

Sivuilla ei myöskään ole hintoja tuotteille. Hinnattomuus johtuu tekstiiliteollisuuden työvaiheiden ja materiaalihallinnan erikoisuuksista; “hukkapaloja” voidaan käyttää uudelleen, tai ei voida, riippuen tilanteesta. Tämä hukkapalojen hyötykäyttö lasketaan asiakkaan eduksi tilatessa useampia kappaleita, jolloin voimme paremmin arvioida lopullisen materiaalin kulutuksen. Suuremmissa erissä pystymme myös järkeistämään tuotantoprosessiamme paremmin, jolloin yhteen kappaleeseen käytetty työ on huomattavasti pienempi kuin yhtä kappaletta tehdessä.

Kolmanneksi, eikä ollenkaan pienimpänä syynä, haluamme tuntea asiakkaamme. Nettikauppa on kovin kylmää ja kasvotonta. Haluamme oikeasti tuntea asiakkaamme, kasvaa teidän kanssanne, ja tarjota omaa asiantuntemustamme helppottamaan teidän arkeanne.

 

Syitä tämän järjestelmän valintaan on useita; tärkein niistä kuitenkin helppous. Meidän on helpompi esitellä ja eritellä tuotteitamme, ja tilausprosessista tulee selkeämpi; vanhalla systeemillä väärinymmärrysten mahdollisuus oli kohtalaisen suuri, ja nyt haluamme edesauttaa kommunikaatiota.

Jos jaksoit lukea näin pitkälle, haluaisimme kuulla palautetta järjestelmämme toimivuudesta. Oikeassa paneelissa on palautelomake, siinä saa kertoa miten uudistunut systeemi mielestäsi toimii, ja mitä voisi vielä parantaa.